Klacht Hornbach Bouwmarkt: Voor €1.558, – laminaat besteld, verkeerd afleveradres wordt niet gecorrigeerd.

Klachtnummer
# 197959
Gebruiker
Raymond
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik bestelde vandaag voor €1558 aan laminaat en toebehoren bij Hornbach. Per ongeluk had ik bij aflever adres de verkeerde gegevens ingevuld. Direct na bestelling heb ik gebeld om dit recht te zetten. Er wordt gereageerd dat dit niet meer te veranderen is en dat er niets aan te doen is dat de bestelling dan op het verkeerde adres wordt bezorgd.

Dit terwijl er bij hun veelgestelde vragen onder Vragen over de verzending/levering staat: Is levering aan een ander adres mogelijk?

Natuurlijk kun je je bestelling ook aan een ander adres laten leveren. Je kunt nu eenmaal niet altijd thuis zijn.
Het is niet mogelijk pakketten te verzenden naar een postbusadres.

https://www.hornbach.nl/cms/nl/nl/vestigingsinfo/hulp_contact/faq_onlineshop_1/vragen_verzending_levering/vragen_verzending_levering.html

De oplossing

Als de zending op tijd wordt afgeleverd op het juiste adres

1 reactie

  1. Auteur
    Hornbach Bouwmarkt
    Datum
    Geachte heer Besems,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Klantvriendelijk- en tevredenheid staat bij Hornbach hoog in het vaandel en wij betreuren dan ook dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

    Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar onze onlineshop om uw klacht in behandeling te nemen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Hornbach Nederland Bouwmarkt BV

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?