Klacht Hornbach Bouwmarkt: Ze willen geen geld of tegels teruggeven.

Sjoerd026

Op 20-02-2019 nieuwe tegels bij Hornbach besteld (online). Gaat om de Elegance Mat Wit 2, deze waren geschikt om in een badkamer te gebruiken.
Tijdens het zetten van de tegels in paniek door de tegelzetter gebeld dat meer dan de helft beschadigd was. Tegelzetter gaf aan niet verder te kunnen. In allerijl ’s avonds van Arnhem naar Zwolle gereden om een lading nieuwe tegels te halen. Tegelzetter kon verder. Batch 2 was trouwens prima in orde.

Nu krijg ik van de tegelzetter een meerwerkrekening gefactureerd, omdat de tegels zo slecht waren, hij tekort kwam en een dag door moest werken.
Overleg gehad met Hornbach. Zij wilden de helft van de kosten op zich nemen. Op zich netjes.

Maar dan begint het, we hebben nog 9 pakken witte tegels (extra veel gekocht omdat batch 1 dus zo slecht was) over en 1 pak grijze tegels.
Deze heb ik geretourneerd, omdat er een recht van retour is.
Deze gelden worden nu onder Hornbach gehouden, aangezien zij zeggen dat er al een compensatie is betaald en de totale vergoeding vanuit Hornbach dan de kosten van de tegels overschrijdt.

Maar dit klopt niet, we hebben hier twee zaken.
1) Vervolgschade vanwege slecht geleverde producten
2) Retourrecht

Hornbach haalt alles door elkaar. Er staat nog een bedrag van €140,00 (om en nabij) open.

Kan er niet bij vermelden dat we de volgende hoofdrolspelers hebben

Willeke – Heeft eerste contact gehad, maar belt niet terug, verschuilt zich achter collega’s, mailt niet terug.
Kyra – Veruit de meest asociale van het stel, flikkert zo de hoorn erop. Wist niks, deed niks, kon niks. Stelde zich ook niet eens voor, maar naam van collega Frans doorgekregen.
Frans – Vriendelijk, stelde alleen dat hij me niet kon helpen omdat Willeke het dossier behandelde.
Alex – Moest mij uiteindelijk terugbellen omdat Willeke schijnbaar niet durfde.

Grappige is dat Alex mij adviseert om op internet mijn beklag te doen want met het hoofdkantoor zou ik niet verder komen.

Gewenste Oplossing:
€140 op onze rekening retour.

Teruggeven waar ik recht op heb

Nog niks gehoord.
    Blijft stil
    Sjoerd026
    Hornbach doet helemaal niks, nog niet eens een reactie. Zelden zo’n droevige organisatie meegemaakt.

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?