Opgelost door Hornbach Bouwmarkt: Zeer ontevreden. Koop nooit geen badkamer tegels meer bij Hornbach Geleen

content Opgelost
Cindy Kapell

Wij kopen nooit geen tegels meer bij Hornbach. We hebben een grote partij tegels gekocht bij hornbach ( natuursteen 60 x 120) voor onze badkamer te tegelen. de meneer van de badkamer afdeling van de hornbach heeft zelf voor ons berekend hoeveel m2 tegels we nodig hebben. Na de verbouwing hebben we 7,2 m2 tegels over ( 4 pakken totaal 8 tegels) ( 60 x 120) die we zoals afgesproken zouden kunnen terug brengen. Maar volgens de baas van de badkamer afdeling kunnen we die niet meer terug brengen omdat het art. Nr. uit hun assortiment was en hij zei dat het niet hun probleem was dat het te veel opslag van reserve tegels was voor ons. En hij ging moeilijk doen omdat het niet binnen de 30 dagen was. Terwijl we zoveel materiaal terug hebben kunnen brengen wat ruim over de 30 dagen was geen probleem. Dus ze doen maar gewoon waar ze zin in hebben. Komt het hun niet uit dat ze het art niet terug willen ivm opslag of niet meer kunnen verkopen hebben de klanten pech dus wij in dit geval en mag je het je bekijken. We zijn soms coulant zeggen ze dan. Ik zeg jullie zijn een oncoulant bedrijf. Het personeel doet gewoon maar waar ze zin in hebben of hoe het hun toevallig beter uitkomt. Zeer ontevreden zijn we met de oplossing van de hornbach en zijn ook niet klantvriendelijk. Dit was bij hornbach Geleen. ( nooiiiit meerr)!!!!!

De te veel badkamer tegels terug retour nemen die de meneer van hornbach te veel heeft betekend.
Niet helemaal blij en wat wij hadden verwacht. Maar we laten het zo hoe het is. Weer een les geleerd.

Hornbach Bouwmarkt
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Goedendag,

Ja dat zou fijn zijn. Wij hebben dat zelf ook doorgegeven bij hornbach Geleen dat hun te veel hadden berekend maar dat vond de meneer van de afdeling tegels wel meevallen en ons probleem zou zijn. Dan ben ik benieuwd of ze contact met ons opnemen. Want we hebben nu door die medewerker van hornbach te veel reserve tegels. Graag hoor ik van u

Mvg

Cindy Kapell
    Ik heb nog steeds niets gehoord voor een oplossing van hornbach Geleen. Wanneer mag ik verwachten tot ze contact opnemen?

Mvg

Hornbach Bouwmarkt
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Hornbach Bouwmarkt?