Klacht Horrentotaal.nl: Bedrijf is onbereikbaar, mails worden niet goed gelezen.

sad Niet opgelost
VanAnaarB

Op WhatsApp-berichten wordt niet geantwoord, de telefoon wordt niet beantwoord (en is inmiddels uit de lucht 'wegens de vakantieperiode') en per e-mail heb ik tot 2 keer toe een antwoord gekregen waar ik niets aan had (na dagen wachten). Wat er is gebeurd met de foto's van mijn huis die ik via WhatsApp heb gestuurd, geen idee.

Telefoon beantwoorden, WhatsApp-berichten beantwoorden, mails goed lezen. En niet vragen om foto's per app te sturen als je er toch niets mee doet.
Volgens het bedrijf betrof het een storing. Qua Whatsapp kan dat het geval zijn. Voor wat betreft e-mail kreeg ik wel reactie, maar was het eerst een antwoord op een vraag die ik niet heb gesteld (en geen antwoord op mijn daadwerkelijke vraag) en daarna een antwoord dat neerkwam op 'geen idee'. Op mijn 3e mail helemaal geen reactie gehad.

Horrentotaal.nl

Helaas hebben we een storing gehad en daardoor problemen met email en whatsapp. Wanneer u nu contact zoekt via email of WhatsApp krijgt u gegarandeerd antwoord.

Vanaf 19-8-2019 zijn we weer telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

Horrentotaal

Ook een klacht indienen over Horrentotaal.nl?