Opgelost door Horrentotaal.nl: Een grrot drama.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 387908
Gebruiker
Danny
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot 2x toe een verkeerde hor geleverd gekregen.
Retourformulier gemaakt en gezegd dat beide opgehaald kunnen worden en gecrediteerd kunnen worden. Helaas tot op heden geen reactie. Indien nodig zal ik rechtsbijstand inschakelen, want ik laat me niet voor de gek houden.

De oplossing

Dat ze de horren crediteren, want afwerking is slecht en hor is gewoon niet goed.
Maatvoering klopt voor geen meter.

1 reactie

  1. Auteur
    Horrentotaal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag meneer Bonnema, We gaan het bedrag naar u overmaken, erg vervelend dat de inzethor niet past voor de tweede keer, onze welgemeende excuses voor het ongemak..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Danny
Datum
Uiteindelijke oplossing
In overleg hebben ze het geld teruggestort, dus het is opgelost. Echter wel jammer dat ik beschadigingen aan het kozijn heb door de ijzeren clips en schroeven die ze gebruiken. Dus ik zou heel goed uitkijken bij het plaatsen van de horren, want het kan wel degelijk het kozijn beschadigen. Persoonlijk begrijp ik niet, dat ze geen kunststof gebruiken, dat doen andere ook en werkt gewoon goed en dan is er ook geen kans op beschadigingen. Voor mij dus helaas een slechte ervaring, maar voor andere is het wellicht wel de perfecte hor.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Horrentotaal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen