Opgelost door Horrentotaal.nl: Een grrot drama.

content Opgelost
Danny

Tot 2x toe een verkeerde hor geleverd gekregen.
Retourformulier gemaakt en gezegd dat beide opgehaald kunnen worden en gecrediteerd kunnen worden. Helaas tot op heden geen reactie. Indien nodig zal ik rechtsbijstand inschakelen, want ik laat me niet voor de gek houden.

Dat ze de horren crediteren, want afwerking is slecht en hor is gewoon niet goed.
Maatvoering klopt voor geen meter.

Horrentotaal.nl
    Goedemiddag meneer Bonnema, We gaan het bedrag naar u overmaken, erg vervelend dat de inzethor niet past voor de tweede keer, onze welgemeende excuses voor het ongemak..

Danny
In overleg hebben ze het geld teruggestort, dus het is opgelost. Echter wel jammer dat ik beschadigingen aan het kozijn heb door de ijzeren clips en schroeven die ze gebruiken. Dus ik zou heel goed uitkijken bij het plaatsen van de horren, want het kan wel degelijk het kozijn beschadigen. Persoonlijk begrijp ik niet, dat ze geen kunststof gebruiken, dat doen andere ook en werkt gewoon goed en dan is er ook geen kans op beschadigingen. Voor mij dus helaas een slechte ervaring, maar voor andere is het wellicht wel de perfecte hor.

Ook een klacht indienen over Horrentotaal.nl?