Opgelost door Horrentotaal.nl: Horrentotaal laat niets meer van zich horen en verschuilt zich achter zieke medewerkers

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 384541
Gebruiker
OntevredenKlant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin juli heb ik een plissé hordeur besteld voor € 338,- met een schuine ondergeleiding.
Voor die schuine ondergeleiding moest ik 9 euro extra betalen.
Er is echter een rechte ondergeleiding geleverd.
Veel mailverkeer heen en weer maar geen andere schuine ondergeleiding opgestuurd gekregen.
Het is nu half augustus en ik heb zelf een oplossing gevonden om de verkeerde ondergeleiding toch te gebruiken.

De oplossing

Ik wil die 9 euro teruggestort hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    Horrentotaal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Geen enkel probleem. Ik maak het direct in orde.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
OntevredenKlant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het teveel betaalde bedrag teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Horrentotaal.nl?