Opgelost door Horrentotaal.nl: Horrentotaal levert gewoon Bruynzeel Horren!!!!

Bramervaer

Horrentotaal levert Bruynzeel horren (ook te koop bij ieder bouwmarkt) welke slechts ten dele op maat gemaakt zijn.

- Cassete is op maat gemaakt
- geen gaten voorgeboord voor de montage (hoewel aangegeven montage binnen kozijn)
- zij-geleiders, ingekort op maat, maar borstels niet geplaatst, niet op maat gemaakt
- zij-geleiders geen gaten ten behoeve van montage voorgeboord
- onderkant hor, verkeerd om gemonteerd (voor montage buitenzijde)
- onderkant hor, geen borstel geplaatst
- Bramen van het zagen niet verwijderd

HorrenTotaal.nl levert een DHZ product wat alleen maar afgezaagd is op maat en geen professioneel eigen fabrikaat. Daarnaast is dat "op maat" maken maar half gedaan.

Financiële compensatie

Horrentotaal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Bramervaer

Bas van Horren Totaal heeft mij gebeld.

Hij geeft aan dat het gebruik van de Bruynzeel (Doe het zelf) Horren een "oplossing" geweest is om te kunnen leveren daar waar hun eigen leverancier niet de juiste materialen kon leveren en hij erkent dat, mede door de achterstand die als gevolg daarvan ontstaan was, de levering aan mij beter had gemoeten.
    We hebben een oplossing besproken en ik ga er vanuit dat ze deze oplossing na gaan komen.

Ben onder de indruk van de moed om te bellen en naar niet alleen naar een oplossing te streven, maar ook te erkennen het niet goed gedaan te hebben.

Gelukkig zijn er dus toch nog (internet) bedrijven die wel service willen verlenen.

Bramervaer
Er worden horren nieuw geleverd (kosteloos) Er komt een passende offerte voor een hor van de openslaande deuren (was nog niet besteld) Men beloofd op de site beter uit te leggen op welke manier men gaat leveren.

Ook een klacht indienen over Horrentotaal.nl?