Opgelost door Horrentotaal.nl: HORror besteling bij Horrentotaal.nl

content Opgelost
Bnnn

Ik heb een HOrror ervaring met Horrentotaal.nl. Ze beloven een 3 tot 5 werkdagen levering, maar na een week nog niets. Toen mailde ik waar het bleef, ik kreeg een standaard mail terug dat er vertraging was. Verder geen excuses of ook geen indicatie wanneer het wel geleverd gaat worden. Toen ik vervolgens nog een mail stuurde en hier een klacht indiende omdat ik mijn geld terug wilde, kreeg ik een mail dat de order in aller haast naar productie was gestuurd vandaag (terwijl ik mijn geld terug wilde).
Toen ik de horren kreeg, bleken er geen draainokken meegeleverd te zijn, dus ik moest die ook nog eens zelf kopen bij gamma, terwijl ze er bij geleverd moeten worden (volgens de website). Ook de plissedeur had een schuine ondergeleider terwijl ik een standaard had besteld, paste dus niet.
Als ik een beoordeling geef op hun website halen ze hem weg omdat ze alleen positieve beoordeling laten staan daar, lekker nog meer oplichting.

Ik wil compensatie en excuses. Voor de extra wachttijd (3 weken ipv 5 dagen), en voor de verkeerde ondergeleider en het niet leveren van de draainokken. Ik wil een financiele compensatie van 20 euro.

Horrentotaal.nl
    Goedemiddag meneer Nota, Zoals afgesproken gaan we u vandaag de nieuwe onder geleider naar u toesturen, en u het bedrag 20.00 naar u over maken. Nogmaals onze welgemeende excuses dat het zo gelopen is. Team Horrentotaal.

Bnnn
Ik ben van de week gebeld door een mevrouw van horrentotaal.nl. Ze had gezien wat er allemaal gebeurd was, en erkende dat dit niet zo had moeten gaan. Ze bood ook oprecht haar excuses aan. Ook vroeg ze hoe we dit konden oplossen. Ik heb gevraagd of ze alsnog de juiste ondergeleider kon sturen, en een 20 euro tegemoetkoming voor de dingen die ik zelf bij de gamma moest halen omdat zij ze niet geleverd hadden. Ze ging akkoord hiermee, en heb de ondergeleider donderdag gekregen en vandaag de tegemoetkoming.

Ook een klacht indienen over Horrentotaal.nl?