Opgelost door Horrentotaal.nl: Onbetrouwbaar bedrijf die afspraak niet nakomt en goederen niet lieverd.

Donna

Ik heb 1 juni 3 torrent gekocht. 2 inzet horren en 1 plisse. De 2 inzethorren waren niet de juiste maat. Beiden 1,5 cm te kort. De plisse heb ik nog steeds niet binnen. Na meerdere keren contact via telefoon word ik steeds met een smoes afgewimpeld dat het er echt snel aan komt met de post.
Afgelopen vrijdag 1 augustus zou het geleverd worden.. maar helaas weer niemand aan de deur gehad.
Inmiddels is het niet meer mogelijk om b
Via de mail telefoon of whats app contact te krijgen met horrentotaal. Er neemt niemand op en ook geen bericht terug via mail of whats app.

Ik wil nu mij geld terug voor de nog steeds niet geleverde plisse hor.

Ik wil mijn geld a 302 euro voor de niet geleverde plisse hor terug hebben.

Horrentotaal.nl
    Geachte heer,

Uw plisse hordeur is op 17-7 door ons verzonden. Ik heb zojuist contact gehad met de transporteur en deze geeft aan dat zij de hordeur inderdaad niet afgeleverd hebben. Er is iets mis gegaan en de horderu is zoek geraakt.

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas werd er niet opgenomen. Ik probeer het later vandaag nogmaals om tot een oplossing te komen. Indien u dit wenst storten wij direct uw geld terug.

Onze excuses voor het ongemak.

Horrentotaal

Donna
    Ok ik last weten wat ik doe

Donna

Ook een klacht indienen over Horrentotaal.nl?