Klacht Horrentotaal.nl: Slechte ervaring en incomplete informatie op website

sad Niet opgelost
VijfdeRiet#141

Op www.horrentotaal.nl verkopen ze inzethorren voor een naar binnen draaiend raam.
In het bestelformulier voor inzethorren, heb ik alles goed gelezen en vervolgens 5 inzethorren besteld en betaald. In totaal een besteling van iets meer dan €360.
Na oplevering heb ik de horren geinstalleerd, maar nu kunnen de ramen niet meer dicht.

Dus heb ik op 21 februari een retourformulier ingevuld en vanaf hier is alles verkeerd gegaan.
Na heel veel emails met foto's en filmpjes, blijkt het, zoals ze zelf hebben geconstateerd, dat ik toch alles goed heb besteld (correcte maten en goede type kozijn).
Als ik nu mijn geld terug vraag, krijg ik als antwoord: "Wij leveren maatwerk waarop wij geen geld retour geven."

Mijn conclusie is dat ze het geld gewoon niet terug willen betalen.
Hun website heeft incomplete/misleidende informatie, want zelfs als je alle instructies volgt is er een grote kans (voor mij 5 uit 5) dat de maatwerk horren gewoon niet passen.
Uiteindelijk verkopen ze dus een "maatwerk" product dat niet altijd passend is voor een naar binnen draaiend raam, maar dat boeit hun niet.

ik wil mijn geld terug

Horrentotaal.nl
    Beste klant, wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent, maar wil dit graag toelichten. Ik als klantenservice medewerker doe er alles aan om met de klant alles netjes op te lossen. Wij hebben uw foto's ontvangen en de hor past perfect dus de maten die u heeft besteld zijn prima. Wat wij zien is dat u een verkeerde profieldiepte heeft gekozen waardoor u ramen niet sluiten. Daarop heb ik u een nieuw hoekprofiel toegestuurd van een 34 mm diepte om te kijken of het raam wel dicht kan, bij 99% van onze klanten gaat het raam prima dicht. De e-mails die u mij stuurt zijn met een vervelende toon en het enige wat u wilt is u geld terug. Wij doen er alles aan om de klachten met onze klanten op te lossen. Maar u geeft geen enkele medewerking. Nogmaals willen wij dit netjes met u oplossen. Wij horen het graag van u. Met vriendelijke groeten Team Horrentotaal.
    Hallo,

Dat is gewoon niet waar!

A.u.b. mijn laatste email/contact van 11 maart controleren:
    Quote:

"Ik heb vandaag het 34 mm profiel ontvangen, maar hij werkt niet.
    Uitendelijk zijn de horren correct (kozijntype en maten) besteld, maar ze passen gewoon niet.
    Bij deze wil ik dus nogmaals mijn geld terugvragen."

Voor meer details zie bijgevoegde bijlage.

M.v.g,
    Cristi Deatc

Geen aangeboden oplossing!

Ook een klacht indienen over Horrentotaal.nl?