Klacht Horrentotaal.nl: slechte kwaliteit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182166
Gebruiker
Frank
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 19 juli een bestelling geplaatst van 2 Horren. Op 8 augustus zouden ze geleverd worden, echter kreeg ik niets. Na reclamatie geen antwoord. Op 15 augustus zouden ze weer geleverd worden en goddank werden ze de volgende dag geleverd. De kwaliteit is ronduit slecht. Op een aantal plaatsen was het gaas los en gelukkig kon ik dit zelf repareren. Na het plaatsen bleek dat het gaas er scheef inzat, het trok naar een hoek en zag er niet uit. Na wat meten bleek dat de hor verre van haaks was. Na wat wringen en opnieuw spannen zag de hor er weer redelijk uit. Ik heb geen vertrouwen in dit bedrijf en durf ze daarom niet terug te sturen, ben bang dat ik dan niets meer krijg of net zo'n slechte horren. Hieruit blijkt maar weer dat goedkoop duurkoop is. Voor mij geen horrentotaal meer, ik ben in een keer genezen.

De oplossing

Stoppen met het bedrijf.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frank
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry