Klacht Horst Renovatie: Al maanden een defect rolluik

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 167383
Gebruiker
Mieke Lentink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al in najaar 2015 gebeld over een defect rolluik op een in 2011 gemonteerd Schüco kunststof kozijn. Hebben maanden tegen een gesloten rolluik aangekeken. Is uiteindelijk door een serviceploeg van Horst Renovatie zover omhoog gehaald dat er enig uitzicht door raam is. Dit na vele telefoontjes en altijd het antwoord terug gebeld te worden. Rolluik was niet meer te herstellen en zou vervangen moeten worden. Ondanks 10 jaar garantie, zoals vermeld op de website bij Schüco kozijnen, zou dat voor onze kosten komen. Er zou echter naar een coulante oplossing worden gezocht maar maanden later nog steeds niets gehoord. Grootste klacht is dat Horst Renovatie haar klanten kennelijk minacht. Wij hebben zeker 15 `tot 20 keer gebeld en elke keer het antwoord: manager, bedrijfsleider, voorman enz. is momenteel niet aanwezig of beschikbaar maar u wordt vanmiddag teruggebeld. Is dus nog nooit gebeurd en men laat totaal niets meer van zich horen.

De oplossing

Het rolluik weer gangbaar maken of vervangen. MAAR VOORAL: klanten serieus nemen en op nette manier behandelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Horst Renovatie is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Mieke Lentink
    Datum
    We hoopten dat Horst Renovatie nu wel zou reageren maar zelfs geen enkele reactie van dit bedrijf. Waren we al aan gewend gezien onze eerdere ervaringen. Het schijnt dat het bedrijf tegenwoordig in hoofdzaak werkt voor overheid en woningcorporaties. Hopelijk zijn ze dan betrouwbaarder want de particuliere woningbezitter is dit bedrijf zeer af te raden. Je wordt totaal niet serieus genomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mieke Lentink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Horst Renovatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen