Klacht Horwinkel.nl: Annuleren bestelling

Klachtnummer
# 178728
Gebruiker
Chris89
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik ben de dube van dit bedrijf die de woorden niet nakomt en niet te bereiken is na verschillende malen bellen en e-mailen.

Ik heb hier na lang zoeken toch een hordeur besteld omdat de maten nergens anders te vinden zijn(oud model kozijn).
Na een tijd niets gehoord te hebben toch het vermoeden gekregen dat dit niet zuiver is, aangezien het tegenwoordig normaal is dat als je wat besteld dezelfde dag nog geleverd krijgt of de dag erna dan alsnog contact is geweest m.b.t. tot de bestelling vanuit het bedrijf naar de klant.
Na het lezen van de andere klachten werdt dit gevoel echter werkelijk gemaakt en zou ik graag mijn bestelling direct willen annuleren en de kosten terug zien.

De oplossing

Annuleren bestelling en teruggaaf gemaakte kosten per direct.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Horwinkel.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Horwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen