Klacht Horwinkel.nl: Annulering bestelling

Klachtnummer
# 175717
Gebruiker
Dennis en Jose
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wij hadden een bestelling voor een hor geplaatst op horrentotaal.nl. horwinkel.nl is hier onderdeel van. De levertijd zou vijf werkdagen zijn. Na acht werkdagen nog steeds geen hor ontvangen. Hier heb ik over gemaild, het antwoord was dat vanwege de muggenplaag de levertijd kon oplopen tot 10 werkdagen, dit zou ook op de site staan. Op de site kan ik dit niet terug vinden.
Mijn vraag was vervolgens of de genoemde levertijd van 10 werkdagen wel gehaald zou worden omdat ik anders, wanneer mijn bestelling nog niet in productie was, de bestelling wilde annuleren. Reactie hierop was dat de bestelling in dat geval helaas geannuleerd moest worden.
Daarop heb ik gereageerd met de vraag het bedrag terug te storten en ons rekeningnummer daarbij vermeld, maar daarop geen reactie meer ontvangen. Twee dagen later dezelfde mail met rekeningnummer gestuurd, nog steeds geen reactie. Nu verzocht om telefonisch contact te leggen, zonder resultaat.

De oplossing

Zsm geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Horwinkel.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Horwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen