Klacht Horwinkel.nl: Levertijd bestelling onbekend, geen reactie op vragen

Klachtnummer
# 179647
Gebruiker
MD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedenavond,

Via horwinkel.nl een bestelling gedaan van 3 Bruynzeel inzet horren. Omdat ik op de site en in de besvestiging geen levertijd kon vinden er direct een mailtje achteraan gestuurd. Helaas niets van gehoord. Ik dacht het zal vast hetzelfde werken als bij veel andere webshops, in een paar dagen heb ik het in huis. Inmiddels twee weken verder en twee nieuwe mails gestuurd met de vraag om een levertijd. Helaas nog geen antwoord ontvangen.

De oplossing

Leveren van de horren of als deze niet leverbaar zijn, het aankopbedrag retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Horwinkel.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Horwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen