Opgelost door Horwinkel.nl: Niet leveren van het al betaalde product

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59610
Gebruiker
Peter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Niet leveren van het al betaalde product. Beloofd via email al aantal malen dat het gestuurd is. Er wordt geschreven dat het product de vorige week al verstuurd is. Dit gebeurt een aantal malen.

De oplossing

Geld terug hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    Horwinkel.nl
    Datum
    Beste Peter,

    Ten eerste onze excuses voor de late reactie. Wij hebben de persoon die hiervoor verantwoordelijk was ontslagen en willen nu alles zelf zo goed mogelijk oplossen voordat het nieuwe horrenseizoen weer begint.

    Klopt het dat u de hor nog steeds niet heeft ontvangen? Indien dit het geval is sturen wij deze graag alsnog naar u op of wij kunnen uw geld terugstorten.

    Met vriendelijke groet,
    horwinkel.nl
  2. Auteur
    Peter
    Datum
    Inmiddels is het product geleverd. Functioneert naar behoren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Horwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen