Opgelost door Horwinkel.nl: Niet terugbetalen van geautoriseerde terugzending

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51890
Gebruiker
Frans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In augustus heb ik op de site van horwinkel twee horren gekocht, waarvan er één door mij verkeerd ingemeten bleek te zijn.
Ik heb dit gemeld waarop ik, na bestelling van de juiste maat toestemming kreeg de onuitgepakte hor terug te zenden. Hiervoor ontving ik een officieel UPS-document dat ik op het pakket moest aanbrengen.
Bij aflevering van de nieuwe hor gaf ik het pakket aan de chauffeur van UPS mee terug.
Daarna heb ik ca 10 keer gevraagd om terugbetaling (69 euro), maar zelfs na alsnog toezegging door horwinkel heb ik het bedrag niet terug.
Bovendien bleek het pakket van de tweede hor van de eerste bestelling niet compleet, er ontbraken twee onderdeeltjes.
Ik heb een rechtsbijstandsverzekering die ik heb ingeschakeld, maar die geven liever de 69 euro terug dan dat zij hiervoor in beweging komen.
Ik ben intussen alleen maar boos en ik begrijp niet dat dit bedrijf zich zo malafide opstelt.

De oplossing

Terugbetaling en toezending van ontbrekende onderdelen.

2 reacties

  1. Auteur
    Horwinkel.nl
    Datum
    Beste Frans,

    Ten eerste onze excuses voor de late reactie. Wij hebben de persoon die hiervoor verantwoordelijk was ontslagen en willen nu alles zelf zo goed mogelijk oplossen voordat het nieuwe horrenseizoen weer begint.

    Wij begrijpen dat dit misschien erg laat komt voor jou maar wij willen graag nog een passende oplossing hiervoor aanbieden.

    Kunt u per mail contact met ons opnemen zodat wij als nog het bedrag kunnen terugstorten?

    Met vriendelijke groet,
    horwinkel.nl
  2. Auteur
    Frans
    Datum
    Na lange tijd en eigenlijk niet meer verwacht heeft Horwinkel het geld voor de teruggestuurde hor betaald.
    Natuurlijk ben ik tevreden met de oplossing, dus een pluim voor klachtenkompas.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Horwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen