Klacht Horwinkel.nl: Onbeantwoorde email-vragen.

Klachtnummer
# 78982
Gebruiker
oddih34
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ondanks dat ik geinteresseerd ben enkele hordeuren te kopen, krijg ik tot DRIEMAAL toe geen enkele reactie op mijn email-vragen inzake kleur e.d. Het is ook opmerkelijk dat er geen telefonisch contact mogelijk is. Ook een adres ontbreekt.

De oplossing

Antwoorden c.q. reactie op mijn schriftelijke vragen.

1 reactie

  1. Auteur
    Horwinkel.nl
    Datum
    Beste Hiddo,

    Ten eerste onze excuses voor de late reactie. Wij hebben de persoon die hiervoor verantwoordelijk was ontslagen en willen nu alles zelf zo goed mogelijk oplossen voordat het nieuwe horrenseizoen weer begint.

    Indien het nog nodig is vragen wij u nogmaals een mail te sturen en deze zal binnen 24 uur beantwoord worden.

    Met vriendelijke groet,
    horwinkel.nl

Ook een klacht indienen over Horwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen