Klacht Horwinkel.nl: Plissé hordeur besteld na 4 weken nog niet geleverd!

Klachtnummer
# 79411
Gebruiker
Guido
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 09 september 2014 een plissé hordeur besteld bij horwinkel.nl
Heb onder tussen 3 keer gemaild naar de winkel en de eerste keer zeiden ze de deur niet meer konden leveren en boden ons een ander alternatief aan en ging hiermee akkoord. En ze zouden de deur die week opsturen. Na 1 week nog niets te hebben ontvangen heb ik ze nogmaals gemaild ze om te vragen wanneer de hordeur nu echt geleverd ging worden. U hebt hem volgende week binnen 1e week oktober dus. Nu heb ik nog steeds niet de hordeur binnen!
We zijn nu 1 maand verder en moet nog steeds die hordeur ontvangen ik heb 3 oktober en gisteren 07 oktober nog mailtjes naar de horwinkel gemaild en heb nog geen antwoord gekregen!!! Ik wacht nu op een antwoord des noods stuur ik elke dag de zelfde mailtjes door. Ben het zat en wil mijn geld terug!!!

De oplossing

Hordeur voor 20 oktober nog in huis anders wil ik mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Horwinkel.nl
    Datum
    Beste Guido,

    Ten eerste onze excuses voor de late reactie. Wij hebben de persoon die hiervoor verantwoordelijk was ontslagen en willen nu alles zelf zo goed mogelijk oplossen voordat het nieuwe horrenseizoen weer begint.

    Wij begrijpen dat dit misschien erg laat komt voor jou maar wij willen graag nog een passende oplossing hiervoor aanbieden.

    Kunt u per mail contact met ons opnemen zodat wij als nog het bedrag kunnen terugstorten of de hor kunnen opsturen?

    Met vriendelijke groet,
    horwinkel.nl

Ook een klacht indienen over Horwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen