Klacht Horze: Verkeerde product geleverd

Klachtnummer
# 344697
Gebruiker
Daphne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 december 2018 heb ik een winterjas besteld en betaald op horze.nl. In het pakket dat ik op 8 december 2018 ontving zat niet het door mij bestelde product. Het product dat ik ontving had naar Duitsland moeten worden verzonden. Dit bleek uit de persoonsgegevens dit in het pakket zaten. Dit zou kunnen betekenen dat ook mijn persoonsgegevens naar het verkeerde adres zijn gestuurd. Ondertussen is het 17 januari 2019 en heb ik nog steeds niet de winterjas ontvangen die ik heb besteld. Ik ben sinds 10 december hierover in contact met de klantenservice van Horze en word van het kastje naar de muur gestuurd.

De oplossing

Als ik de door mij bestelde jas heb ontvangen en daarnaast instructies heb ontvangen hoe ik het verkeerde pakket kan terugsturen. Ik verwacht ook een tegemoetkoming m.b.t. het ongemak dat ik ervaar doordat ik nu al meer dan een maand op mijn jas wacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Horze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Horze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen