Klacht Hosseini GSM: Niet werkende mobiel verkocht aan klant.

Klachtnummer
# 385263
Gebruiker
Klacht verkoop niet werkende mobiele telefoon
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mevrouw heeft op 9 augustus een 2e hand telefoon gekocht bij Hosseini. Op 19 augustus wilt mevrouw haar telefoon opladen maar blijft het scherm zwart. Mevrouw heeft de telefoon niet laten vallen, niks geks meegedaan. Mevrouw is terug gegaan naar de zaak, aangezien de aankoop 10 dagen geleden heeft plaats gevonden. Ook omdat ze 3 maanden garantie er op heeft. Mevrouw komt daar en verkoper vertelt dat scherm alleen kapot kan zijn gegaan doordat ze hem zou hebben laten vallen. Echter, scherm is helemaal heel, en de telefoon is NIET gevallen. Mevrouw kan niks bereiken met de verkoper en is weg gegaan. Daarna nogmaals via de telefoon contact gezocht. Wederom kwam verkoper met zelfde verhaal. Echter, is het zo dat mevrouw de telefoon echt niet heeft laten vallen maar nu dus wel kapot is.. Verkoper zegt dan:'Ja kan niet anders, en we kunnen het ook niet controleren.'
Nee, en daarom is het wel zo professioneel om met je klanten mee te denken en verder te helpen i.p.v. klanten op te lichten met niet werkende mobiele telefoons.

Gewenste oplossing

Zoals in garantietermijn beschreven staat bij bedrijven:
Gaat het product binnen 6 maanden na aankoop kapot, dan gaat de wet ervan uit dat het al niet in orde was toen je het kocht. Je hebt dan recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij de verkoper kan bewijzen dat je het product verkeerd hebt gebruikt (wat dus niet bewezen kan worden).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hosseini GSM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hosseini GSM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen