Klacht Hostelworld: Prijs is in boekingsprocedure is misleidend.

Klachtnummer
# 409111
Gebruiker
van den Haak
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hostleworld geeft op hun website bij een boeking een andere prijs en andere informatie dan in hun Voorwaarden. In de bevestigingsmail na een boeking houden ze in hun bevestigingsmail hun voorwaarden aan. Concreter: vlak voor boeking staat vermeld dat de prijs inclusief belasting is, terwijl in de bevestigingsmail staat dat er nog belasting betaald moet worden. In hun Voorwaarden dat men er rekening mee moet houden dat er extra kosten kunnen zijn. Maar in die lijn is een mededeling dat het inclusief belasting is, misleidend.
Het ziet ernaar uit dat zij het Nederlands niet goed beheersen en iets anders verstaan onder 'inclusief'. Ze hebben een Nederlandstalige website, Nederlandstalige Voorwaarden, comuniceren per mail in het Nederlands, maar geen Nederlandstalige mensen bij de klantenservice.

De oplossing

Ervoor zorgen dat bij de te betalen prijs geen bijkomende belasting geheven wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hostelworld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hostelworld?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen