Klacht Hostelworld: Prijs is in boekingsprocedure is misleidend.

van den Haak

Hostleworld geeft op hun website bij een boeking een andere prijs en andere informatie dan in hun Voorwaarden. In de bevestigingsmail na een boeking houden ze in hun bevestigingsmail hun voorwaarden aan. Concreter: vlak voor boeking staat vermeld dat de prijs inclusief belasting is, terwijl in de bevestigingsmail staat dat er nog belasting betaald moet worden. In hun Voorwaarden dat men er rekening mee moet houden dat er extra kosten kunnen zijn. Maar in die lijn is een mededeling dat het inclusief belasting is, misleidend.
Het ziet ernaar uit dat zij het Nederlands niet goed beheersen en iets anders verstaan onder 'inclusief'. Ze hebben een Nederlandstalige website, Nederlandstalige Voorwaarden, comuniceren per mail in het Nederlands, maar geen Nederlandstalige mensen bij de klantenservice.

Ervoor zorgen dat bij de te betalen prijs geen bijkomende belasting geheven wordt.

Wij vinden dat Hostelworld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hostelworld?