Klacht hosting2go.nl: Het is niet mogelijk ons abonnement op te zeggen bij hosting2go

Wethouderschuurmanslaan

Wij van een vereniging hebben een abonnement bij hosting2go voor een websiteadres en een e-mailadres. Nu maken wij hier geen gebruik meer van en willen we dit graag opzeggen.

Wij zijn met een compleet nieuwe groep leden, en dit abonnement is afgesloten voor onze deelname aan de vereniging. Oud-leden beschikken ook niet meer over deze benodigdheden zoals inloggevens.

Er is in het verleden meerdere malen geprobeerd om contact te leggen met Hosting2go. Wij hebben één keer een reactie ontvangen van hosting2go, waarin zij aangeven dat we deze inloggegevens nodig hebben om het abonnement op te zeggen. We blijven dus in een cirkel tegen hetzelfde probleem aanlopen, en zien geen mogelijkheid dit abonnement dan wel op te zeggen.

Hosting2go is verder niet telefonisch bereikbaar. Ze regelen alles online maar zonder inloggegevens kunnen we niks. Ze zijn daarin ook alles behalve behulpzaam.

Dat hosting2go contact met ons opneemt over het opzeggen van ons abonnement of dat ze ons abonnement opzeggen en dit naar ons communiceren

Wij vinden dat hosting2go.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over hosting2go.nl?