Klacht hosting2go.nl: Het is niet mogelijk ons abonnement op te zeggen bij hosting2go

Klachtnummer
# 335325
Gebruiker
Wethouderschuurmanslaan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij van een vereniging hebben een abonnement bij hosting2go voor een websiteadres en een e-mailadres. Nu maken wij hier geen gebruik meer van en willen we dit graag opzeggen.

Wij zijn met een compleet nieuwe groep leden, en dit abonnement is afgesloten voor onze deelname aan de vereniging. Oud-leden beschikken ook niet meer over deze benodigdheden zoals inloggevens.

Er is in het verleden meerdere malen geprobeerd om contact te leggen met Hosting2go. Wij hebben één keer een reactie ontvangen van hosting2go, waarin zij aangeven dat we deze inloggegevens nodig hebben om het abonnement op te zeggen. We blijven dus in een cirkel tegen hetzelfde probleem aanlopen, en zien geen mogelijkheid dit abonnement dan wel op te zeggen.

Hosting2go is verder niet telefonisch bereikbaar. Ze regelen alles online maar zonder inloggegevens kunnen we niks. Ze zijn daarin ook alles behalve behulpzaam.

De oplossing

Dat hosting2go contact met ons opneemt over het opzeggen van ons abonnement of dat ze ons abonnement opzeggen en dit naar ons communiceren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat hosting2go.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over hosting2go.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen