Klacht hosting2go.nl: Hosting2go bureaucratisch, onpersoonlijk en gericht op dwaling

Luiz

Mijn persoonlijke mening is dat Hosting2go bureaucratisch, onpersoonlijk en zeer moeilijk bereikbaar is. Als je een pakket wilt bestellen, dan gaat dat snel. Maar zodra je advies nodig hebt of van je pakket af wilt, dan kan dat alleen maar vanaf een geautomatiseerde helpdesk waar je allerlei codes voor nodig hebt. Er is geen direct e-mail contact mogelijk. In mijn geval probeer ik een hostingpakket (förex-euro.nl) beeindigd te krijgen en dat kan niet omdat ik niet meer beschik over een "bankcode...."?
Hun beweegredenen zijn dat zij middels deze code de echtheid van mijn persoon willen verifiëren. Maar via een persoonlijk aan mij verstrekte code had ik al ingelogd op de helpdesk, de betalingen komen rechtstreeks van mij, het e-mail adres is nog steeds hetzelde, waardoor ik tot de conclusie kom dat zij bewust en doelgericht een burocratische werkwijze hanteren om het de klant moeilijk te maken om van zijn pakket af te komen.

Annulering van hostingpakket "forex-euro.nl" per eerst volgende "nieuwe contractdatum". Nieuwe contract datum is halverwege juli aanstaand.
Ik wil hiermee voorkomen dat zij het wederom automatisch, voor een jaar verlengen.

Wij vinden dat hosting2go.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!