Klacht hosting2go.nl: Hosting2Go is onbereikbaar voor klanten

Klachtnummer
# 418563
Gebruiker
E. Gaffel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hosting2Go heeft zich er vanaf gemaakt door te schrijven (nadat ik zelf weer eens een poging had gedaan met ze in contact te komen) dat ik het zelf maar op moet lossen. Ik ga daar niets mee doen. Zij moeten maar eens op een normale wijze reageren en niet mij opzadelen met procedures waarbij ik in moet loggen op hun wesite etcetera.
Misschien dat zij hun klanten dan als mensen gaan behandelen en niet als robots.
Dit ius wat zij schreven:
------------------------------

Geachte Heer/Mevrouw,

Zojuist heeft een medewerker van Hosting2GO sales/abuse deze reactie geplaatst op uw vraag:

---
Gisteren heb je contact met ons opgenomen via het contactformulier op onze website.

Voor verdere inhoudelijke support kun je contact opnemen met onze online klantenhelpdesk via https://klant.hosting2go.nl/helpdesk

Daar log je in met je persoonlijke bestelcode (869F4883). Vervolgens kun je een vraag aan onze helpdeskmedewerkers stellen via de button 'Ticket aanmaken' in het dashboard van de helpdesk.

Bedankt voor je medewerking.

De oplossing

Hosting@Go moet de moeite nemen om op een normale manier met mij in contact te komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat hosting2go.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over hosting2go.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen