Klacht Hostingdiscounter.nl: Herinneringen sturen naar ons mailadres die niet meer bestaat

R Macbean

Wij zijn blijkbaar meer dan 10 jaar klant bij Hostingdiscounter.nl en omdat er altijd via automatische incasso is betaald en wij 9 jaar geleden over zijn gestapt naar een andere provider is de gehele correspondentie over een mislukte incasso naar een mailadres gestuurd dat al 9 jaar niet meer bestaat. Daar moet dat bedrijf melding van hebben gehad omdat herinneringsmailtjes niet aankwamen. In plaats dat er netjes een briefje (desnoods een telefoontje) naar ons huisadres werd gestuurd om ons op de hoogte te brengen krijg je gelijk een incassobedrijf op je dak waardoor het bedrag van 9.67 gelijk wordt verhoogd naar 34,67 euro. Contact opnemen heeft geen zin omdat zij constant blijven verwijzen naar hun procedures dat herinneringen e.d. alleen via mail worden gestuurd. Deze kunnen ook in spamfilters of in de ongelooflijke aantallen mailtjes verdwijnen die tegenwoordig in een doorsnee mailbox iedere dag verschijnen. Ook dat de klant zelf verantwoordelijk is en verwijzen naar E-synergy control panel (blablabla....wat dat ook mag zijn.) is zeer irritant . Wij vinden dat een bedrijf dat iemand als vaste klant heeft en meer dan 10 jaar netjes via automatische incasso betaalt recht heeft op een normale herinneringsprocedure en dat daar op een andere manier contact mee moet worden opgenomen. Dit komt blijkbaar heel vaak voor gezien de verspreking van de medewerker. Dus dat bedrijf mag deze procedures wel eens veranderen en normaal omgaan met klanten.

Wij willen dat het bedrijf een herinneringsprocedure volgt dat klantvriendelijk is. Dat iets meer moeite kost dan alleen maar herinneringen sturen via mail omdat dit fout kan gaan en dus een rekening onbetaald blijft omdat de klant wel wil betalen maar het niet weet. Het is blijkbaar geen moeite om een incassobureau in te schakelen maar blijkbaar wel moeite om via een herinneringsbrief of telefoontje contact op te nemen met hun klanten. Zo houden ze er niet veel meer over.

Wij vinden dat Hostingdiscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hostingdiscounter.nl?