Klacht Hostnet: Incassokosten door in gebreke blijven Hostnet

Annette7466

10 jaar geleden ben ik met Hostnet in zee gegaan voor een domeinnaam.Mijn bedrijf bestaat al minstens 7 al jaar niet meer . Ben ook al lang overgestapt naar een andere provider..mijn e-mailadres van toentertijd heb ik al lang niet meer.Het was, blijkbaar, een overeenkomst met na 10 jaar stilzwijgende verlenging..Ik heb nooit meer iets vernomen van Hostnet.dat kan ook niet aangezien ze niet mijn huidige e-mailadres hebben.Een paar weken geleden kreeg ik een brief van een incassobureau..Ik moest een bedrag van 160.40 euro betalen,.verlening van 120 en incassokosten van 40 euro,ik heb gelijk gebeld, de medewerker zei gelijk dat hij het om kon zetten naar 1 jaar..ze hebben dus al vaker met dit bijltje gehakt.Ik heb nooit iets ontvangen,,ook niet per post en dat ik bij de consumentenbond heb gelezen dat stilzwijgende verlenging alleen kan als het contract wordt omgezet in voor onbepaalde tijd. als een mailadres opgeheven is krijgt de afzender de mail terug.

Terugbetaling van de incassokosten.Hostnet wist dat de mail niet aankwam en heeft zodoende mij niet ingelicht..ze hadden het dan per post moeten doen..

Terugbetaling verlenging voor een jaar..onrechtmatig..

Hostnet
    Wij hebben onze een klant per e-mail een toelichting gestuurd bij deze vervelende situatie.
    Annette7466
    Ze gaan er dus totaal niet op in. Aan een toelichting heb ik niks, het gaat erom dat Hostnet erkent dat ze in gebreke zijn gebleven en dus logischerwijs het bedrag compenseert. Zp niet dan ga ik er een zaak van maken..wat Hostnet een stuk meer tijd en dus geld gaat kosten dan dit luttele bedrag. En dan heb ik het nog niet eens over de marketing, had al gezien dat Hostnet zijn klanten niet serieus neemt. Dat werkt altijd tegen je.

Ook een klacht indienen over Hostnet?