Klacht Hostnet: Nemen geen opzegging aan en blijven factureren

Klachtnummer
# 31551
Gebruiker
Pas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2011 via de normale manier opgezegd. Ze geven aan geen opzegging ontvangen te hebben.
2012 weer een factuur, betaald en gebeld dame geeft aan bij deze opgezegd te zijn.
Tevens bij de betaling vermeld dat ik opzeg
2013 weer een factuur, weer gebeldze geven aan geen opzegging ontvangen te hebben.
Hun site herkent mijn e-mail niet meer. Ik kan dus NIET opzeggen en ze weigeren mij telefonisch te helpen. Nu gaan ze aanmanen omdat ik niet betaal.
Ik heb alle correspondentie bewaard. Heel graag wil ik van dit bedrijf af!

Mvg,
Pascalle Sloep

De oplossing

Ik wil graag opzeggen, en de laatste factuur niet betalen aangezien ik al twee jaar bezig ben met opzeggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hostnet is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hostnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen