Klacht Hostslim: Slechte service

R. Bruyns

Bij Hostslim.nl heb ik 2 hostingpakketten afgesloten plus 2 domeinnamen geregistreerd. Op een gegeven moment is een van de domeinnamen ineens verlopen en in quarantaine geplaatst. Dit is vreemd aangezien ik via hun systeem automatisch verlengen heb aanstaan.

Ik had echter een factuur tijdig betaald. Hiervoor kreeg ik een herinnering met een betalingstermijn van 5 dagen. Ik heb direct het bedrag overgemaakt. Hostslim heeft na het verlopen van eerste betalingstermijn het domein in quarantaine gezet. Dit is niet gemeld aan mij en was ook niet vermeld als gevolg van niet tijdig betalen. Om het uit quarantaine te halen had ik 50 euro plus domeinregistratie moeten betalen.

Ik was het hier niet mee eens aangezien ik aan mijn betalingsverplichting heb voldaan. Ik heb meerdere malen om opheldering gevraagd en zelfs aangegeven dat ik de kosten wil middelen. Uiteindelijk kreeg ik geen enkele reactie meer.

Een oplossing is niet meer van toepassing. Toen het domein uit quarantaine kwam, heb ik heel snel het domein kunnen registreren, tegen betaling van 3,99, voordat iemand anders het ging doen.

Ik heb alles opgezegd bij Hostslim.nl

De service was zo slecht dat ik het van belang vond om het te melden.

Wij vinden dat Hostslim hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hostslim?