Klacht Hostway: email wordt niet ontvangen en verhuiscode wordt niet geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 321176
Gebruiker
johan
Datum
2 reacties

Details

Klacht

wij ontvangen al enkele dagen geen mails meer via de emailadressen. Bel je erover, zijn er standaard 8 wachtenden voor je en ben je bijna aan de beurt,, is je wachttijd net over de 30 minuten en wordt de verbinding verbroken.
Formulier ingevuld voor het verhuizen van de website, maar daar wordt niet op gereageerd.
Inloggen op de website gat niet, want het wachtwoord werkt niet, vraag je een ander aan , werkt deze ook niet.

Gewenste oplossing

verhuiscode opsturen, zodat we naar een andere provider kunnen. Dan zijn de andere problemen vanzelf opgelost
Geboden oplossing
Er wordt op geen enkele manier gereageerd op vragen bellen of e-mailen. Klacht is ook niet opgelost
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    johan
    Datum
    vandaag maar weer eens gebeld. ik was nu de 5e beller. na 10 minuten was ik de eerstvolgende dus had hoop. Helaas bleek dit valse hoop, want na 20 minuten de eerstvolgende beller te zijn kwam het bericht dat ik meer dan 30 minuten aan de lijn was en later nog maar eens moest proberen.
  2. Auteur
    johan
    Datum
    gisteren wederom getracht contact te krijgen. maar zoals verwacht geen enkele reactie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hostway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen