Klacht Hostway: Er wordt spammail verzonden vanuit mijn emailaccount, zonder dat ik er iets van weet.

content Niet opgelost
Holiday

Vanaf augustus 2019 heb ik al problemen met één van mijn e-mailadressen.
Vanaf die tijd ontving ik dagelijks seksueel getinte e-mails met foto's van blote dames.
Dit is niet prettig als je personeel de mails opent.
Hostcloud heeft dit opgelost door de filter aan te passen.
Daarna kon ik ineens geen mail meer verzenden.
Hostcloud heeft toen mijn PC overgenomen en alle instellingen aangepast, zodat het op dat moment prima werkte.
Nu krijg ik tientallen berichten per dag terug van mails die niet afgeleverd kunnen worden.
Er schijnen honderden mails per dag verzonden te worden vanuit een van mijn mailadressen.
Sommige daarvan zijn e-mailadressen die niet meer aanwezig zijn en die krijg ik dan met een foutmelding terug in mijn ontvangen mailbox.
Al mijn wachtwoorden heb ik inmiddels gewijzigd naar een nieuw wachtwoord, welke niet eerder was gebruikt.
Volgens de helpdesk van Hostcloud die overigens erg vriendelijk was, kon dit nog wel een paar dagen duren voordat de meldingen stoppen.
Maar nu ruim een week later, krijg ik nog dagelijks tientallen foutmeldingen binnen.

De provider moet dit oplossen omdat ik soms een melding krijg dat ik op het maximaal te verzenden berichten zit en dan mijn eigen berichten niet meer kan verzenden.

Holiday
Zou opgelost zijn, maar ik krijg nog dagelijks foutmeldingen binnen, over niet aangekomen e-mails, die ik niet verzonden heb.

Ook een klacht indienen over Hostway?