Klacht Hostway: hostcloud voorheen hostway oplichters

wdmdesign

in 2017 per mail rekening ontvangen voor abonnement domein naam ontvangen, deze betaald en zelfs dubbel hier per mail melding van gemaakt en om restitutie gevraagd daarbij ook per aangetekende brief in kennis gesteld en daarbij ook het abonnement opgezegd ook per formulier van het bedrijf zelf, geen reacties ontvangen, alleen rekeningen , verder taal nog teken op e-mails en aangetekende brieven wordt niet gereageerd, ook per telefoon geen contact te krijgen. 4 de kwartaal geen mails meer, afgelopen week weer een rekening voor abbo verlenging binnen, hier reageer ik niet meer op, wordt ook niet betaald, laat het schorem maar komen, mensen zijn bij deze gewaarschuwd om geen zaken te doen met deze oplichters, ik hoop dat ze zo snel mogelijk ter verantwoording worden geroepen, het is te gek voor woorden dat dit soort bedrijven hun gang kunnen gaan in nederland, waar zijn die zogenaamde waakhond instellingen? met hun mooie beleids- regels? de consument staat weer in de kou.
gegevens hostcloud:
Kamer van Koophandel: 34181328 | BTW nummer: NL811117108.B01 | IBAN: NL90ABNA0542597152 tel020 3161450

de klacht zo snel mogelijk oplossen en mijn geld van 1 abonnement jaar terug betalen, mij aangetekend abonnement opzegging bevestigen, op hun knieën excuses aan bieden, en daarna ver bij me uit de buurt blijven, dat geld zeker voor de directie.
07-03-2018 Klantnummer43726 Factuurnummer1610128 euro 12.10 is 2x betaald
1x teveel moet nog steeds worden terug betaald euro 12.10 + 1000.00 euro schade vergoeding wegens het oplichten en schandalig gedrag.

wdmdesign
    het gaat weer als verwacht, het oplichters zooitje van hostway/hostcloud laat niets van zich horen, hopelijk worden ze ooit een keer van hun bed gelicht en aansprakelijk gesteld voor de ellende die ze creëren.

wdmdesign

Ook een klacht indienen over ?