Klacht Hostway: Hostway levert slechte service en zo te horen niet aan mij alleen!

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 321169
Gebruiker
AMAL Voncken-Pluymaekers
Datum
19 reacties

Details

De klacht

Bedrijf is niet tot nauwelijks telefonisch bereikbaar, site van onze overleden dochter heeft een hele tijd eruit gelegen, de jaarlijkse bedragen die 1 x per jaar in het begin van het jaar afgeschreven moeten worden worden maandelijks afgeschreven. Mailen naar alle mij bekende email adressen levert nul reactie op. Intussen storneer ik alles zelf want als ik al iemand aan de telefoon krijgt levert dit ook niets op. Intussen wil ik graag overstappen maar daarvoor heb ik een verhuiscode nodig en ik ben bang dat dit ook heel moeilijk gaat worden aangezien ze toch zo "goed" bereikbaar zijn.....

De oplossing

Niet meer maandelijks geld afschrijven en mij voorzien van een verhuiscode zodat ik voor de periode dat mijn contract afloopt (februari volgend jaar) kan overstappen.

19 reacties

  1. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Heeft Hostway al gereageerd?
  2. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Heeft Hostway al gereageerd?
  3. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Hostway....
  4. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Ik wacht nog steeds op reactie...
  5. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    nog steeds geen reactie....
  6. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Ik wacht nog steeds op een reactie, deze maand alweer voor de zoveelste keer onterechte geld afgeschreven....
  7. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Graag een reactie van Hostway....
  8. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Het blijft wel al lang stil!
  9. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Heb de hoop op een reactie al opgegeven...
  10. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    We wachten nog steeds op reactie....
  11. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Hostway blijft maar maandelijks geld afschrijven terwijl normaliter 1 x per jaar in het begin van het jaar geïncasseerd mag worden....
  12. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Vermoeiend hoor, maar geen reactie krijgen....
  13. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    ALWEER 54 euro ten onrechte van mijn rekening afgeschreven!! Wanneer houdt dit nu eens op? Ik wil opstappen maar als ze dan net zo goed reageren als nu, ben ik bang dat ik voor eeuwig aan dit bedrijf vast zit....
  14. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Beetje vermoeiend hoor, hoe vaak moet ik reageren alvorens ik reactie krijg????
  15. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Ik wacht nog steeds op reactie......
  16. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Zucht, het wachten onderhand moe....
  17. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Nog steeds taal noch teken van Hostway
  18. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Ik wacht nog steeds op een reactie....
  19. Auteur
    AMAL Voncken-Pluymaekers
    Datum
    Ik ben opgestapt bij Hostway.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AMAL Voncken-Pluymaekers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is GEEN oplossing geboden. Het blijkt ook opeens dat Hostway nu Hostcloud heet?! Kwam ik per toeval achter, ik ben hierover niet geïnformeerd. Ik ben uiteindelijk gewoon opgestapt en overgestapt naar een andere aanbieder om de website van onze overleden dochter (www.lauravoncken.nl) te hosten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?