Opgelost door Hostway: Hostway veranderd in Hostcloud maar nog steeds probleem

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 347082
Gebruiker
Hostway/Hostcloud slachtoffer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hostway heft naam veranderd in hostcloud per 1 November 2018 maar onterechte zoveelste incasso van 29-10-2018 net voor de naamsverandering is nog steeds niet terugbetaald en ze bellen ook niet terug over stand van zaken ondanks belofte daartoe

De oplossing

Alsnog terugstroten van onterechte incasso van 29-10-2018

2 reacties

  1. Auteur
    Hostway/Hostcloud slachtoffer
    Datum
    Pas op, heet nu hostcloud! Nog steeds onterechte incasso niet terugbetaald, geen reactie op e-mail en bellen ook niet. Kijk dus uit met hostcloud zoals hostway voordien
  2. Auteur
    Hostway/Hostcloud slachtoffer
    Datum
    Opgelost. Op 5 februari alsnog het onterecht geincasseerde bedrag ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hostway/Hostcloud slachtoffer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alsnog terugbetaald
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?