Opgelost door Hostway: Onterecht geld afschrijven

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 374200
Gebruiker
123456789
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Diensten zijn al lang geleden opgezegd (2013). Na veel onterechte afschrijvingen, telefoontjes naar administratie, opzeggen automatische incasso en emails heb ik in 2018 eigenlijk een bevestiging van opzeggen gekregen. Nog steeds wordt er onterecht geld afgeschreven van mijn rekening (de automatische incasso is dus nooit stop gezet).

Gewenste oplossing

Incasso stop zetten. Mijn gegevens verwijderen uit systeem.
Geboden oplossing
Account is op inactief gezet. Wil graag dat het volledig verwijderen wordt, maar daar in (nog) geen gehoor aangegeven.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hostway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen