Klacht Hostway: Opgelicht door Hostway

B.D.J. van den Elzen

Onbereikbaar zowel telefonisch als per email (regelmatig meer dan 1 uur in de wacht, geen reacties op emails)
Onmogelijk om je contract op te zeggen. Incasso's blijven komen. Zelfs na aangetekende brief werd aanvankelijk gemeld dat deze nooit was ontvangen. Bij nader inzien bleek deze op de administratie stapel te liggen welke nog verwerkt moest worden (inmiddels >2 maanden na ontvangst).
Indien contact uiteindelijjk gelegd is dan worden er loze/vage toezeggingen gedaan die niet nagekomen worden zoals het contact laten opnemen door het technische team, het opnieuw activeren van de website, het stopzettten van de incasso's.
Niet leveren van contractuele diensten (mijn website is al meer dan 9 maanden uit de lucht zonder toelichting)

Stopzetting van onterechte incasso's
Terugtrekking van onterechte vorderingen na opzegging contract
Restitutie van bedrag over de niet geleverde service gedurende laatste 9 maanden.

B.D.J. van den Elzen
Geen reactie, geen oplossing. Zelfde als bij eerdere vermelde klachten over dit bedrijf bij klachtenkompas. misschien tijd voor actie?

Ook een klacht indienen over Hostway?