Klacht Hotbikini: Bestelling gedaan, maar wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 25684
Gebruiker
Marcovissers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter Iris heeft een bestelling gedaan op 28 maart en via ideal betaald.
Fringe Bikini Roze Strapless
S = 75A/75B/70C aantal 1 € 24,95

Naar een week hebben we een email gestuurd naar info@hotbikini.nl
We kregen antwoord van Linda, dat de bikini niet voorradig was en dat het volgende week geleverd word. Maar naar twee weken hebben we nog steeds niets ontvangen.
We hebben weer 2 á 3 keer email gestuurd, maar nu krijgen we geen reactie meer.
We kunnen inloggen op de site en dan staat er bezig met verwerken.
We hebben ook een email gestuurd, dat we het geld terug willen ontvangen.
Mijn dochter heeft er toch € 24,95 + €3,95 verzendkosten = € 28,90 voor betaald.
Is veel geld voor een kind van 14 jaar.

De oplossing

We willen de bikini of anders als het niet voorradig is het geld terug.
Dan kan mijn dochter bij een andere website een bikini bestellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotbikini hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotbikini?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen