Klacht Hotel d Orangerie: Personeel en directrice zitten niet op één lijn.

Wim Stroo

12 mei 2012, 278 euro gestort voor twee overnachtingen van 1 juni t/m 3 juni 2012. Op 28 mei om 12.35 uur gebeld met receptionist, om de boeking te verzetten naar 2 juni t/m 4 juni waarbij 4 juni mogelijk niet door kon gaan. Als wij 4de juni niet benutten kregen wij 139 euro terug zie hij. Aldus afgesproken. Op 1 juni 2012 om 21.00 uur gebeld naar Hotel voor bevestiging -eigenaresse aan de lijn- wij waren welkom op: 2 juni t/m 4 juni 2012. Op de afspraak dat de 4de juni mogelijk zou vervallen en restitutie zou volgen, reageerde zij, dat de receptionist dit uit eigen zak moest betalen. Aansluitend stuurde zij ons een mail dat wij geboekt hadden van 2 t/m 4 juni. Op 2 juni 14.00 uur ingecheckt en aangegeven van de afspraak. Was geen probleem zei receptioniste. 3 juni uitgecheckt bij dé receptionist. Bij restitutie zou hij baanverlies lijden vertelde hij en overhandigde het visitekaartje van eigenaresse om dit met haar te regelen, wat tot nu (31 aug.2012), ook in natura niet gelukt is.

Maastricht is ons goed bevallen.
Wij willen ons geld terug of de ongebruikte overnachting benutten.

Hotel d Orangerie
    Casus
    - Type boeking> Luxe kamer inclusief ontbijt voor 2 nachten 02.06-4.06
    - Voorwaarden behorende bij type boeking:
    Algemene voorwaarden:
    Wij accepteren contant in Euro's, Visa, Mastercard, American Express, Maestro en V-Pay. Kostenloos annuleren is mogelijk tot uiterlijk 24 uur tot 14:00 uur) vóór de gereserveerde aankomstdatum. Bij latere annuleringen brengen wij het gehele logiesbedrag in rekening.
    Alle annuleringen dienen schriftelijk te worden bevestigd. Bij het inchecken zal om een geldig legitimatiebewijs gevraagd worden.Aanvullende procedure annulering/no show/wijziging:
    Als u bij een hotel reserveert, dan gaat u akkoord en stemt u in met de relevante annulerings- en no-showvoorwaarden van het betreffende hotel en met elke bijkomende (leverings)voorwaarden van het hotel die betrekking kunnen hebben op uw reservering of van kracht zijn tijdens uw verblijf, inclusief geleverde diensten en/of producten die door het hotel worden geboden.
    De annulerings- en no-showvoorwaarden van het hotel zijn beschikbaar in de bevestiging. Sommige tarieven of speciale aanbiedingen komen niet in aanmerking voor annulering of wijziging. Dus gelieve voordat u reserveert de kamerbeschrijvingen aandachtig door te nemen voor dergelijke voorwaarden.
    Indien u uw reservering wilt nalezen, wijzigen of annuleren, verwijzen wij u naar uw bevestiging. Houdt u er rekening mee dat er kosten in rekening gebracht kunnen worden voor uw annulering, in overeenstemming met de annulerings- en no-showvoorwaarden van het hotel.
    Wim Stroo
    Ik begrijp van het voorstel tot afhandelen van Hotel 'd Orangerie weinig.Gaarne eenduidige reactie

Ook een klacht indienen over Hotel d Orangerie?