Klacht Hotel de Stee: vervelende en kwetsende brieven

Klachtnummer
# 72011
Gebruiker
fieke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na n enquette ingevuld te hebben,waarbij ik t hotel allemaal goede cijfers heb gegeven,had ik 1 minpuntje en dat was dat er geen wifi op t terras was.Ik zei dit alleen als tip voor de toekomst.Ik kreeg hierna 2 vervelende en kwetsende brieven vh hotel.oa.dat ik nukken had en dat ik dan maar naar n ander hotel moest gaan om mijn negatieve dingen te spuien.Dit is maar n kleine greep uit de brieven.Ik zou ze graag naar U doorsturen.

De oplossing

Excuses vh hotel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotel de Stee hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotel de Stee?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen