Klacht Hotel golden tree: ten onrechte afschrijving van mijn creditcard

Klachtnummer
# 10620
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

- ik heb tijdig 2x gecancelled bij het Hotel golden tree in Brugge , 1x via een link die in de confirmatie stond van het hotel om te cancellen! en 1x rechtstreeks via email.
Daar is niet op gereageerd als zijnde een foute cancellation!
- ik ben niet in u hotel geweest
- maar er wordt wel daarnahet volle bedrag afgeschreven (210 euro voor 3 dagen) omdat ik volgens het hotel blijkbaar niet 'goed' heb gecancelled. Dat had dus blijkbaar via booking.com gemoeten. Maar dit was voor mij niet duidelijk. Hadden ze dat maar gezegd bij de 'foute' cancellation' dan had ik dat wel gedaan.

Gewenste oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotel golden tree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotel golden tree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen