Klacht Hotel Group: onterechte factuur

Denny

Werd vandaag gebeld door Mw.Beverwijk van de firma Zjubi, ze hadden Hotel Group overgenomen en er zou een factuur openstaan. Deze bleek ondanks een adreswijziging op een adres bezorgd te zijn waar ik al geruime tijd niet woon. Ik moest als ik geen gebruik meer wilde maken van de Hotel Group bellen met 0900-7877426 waar je alleen in de wacht wordt gezet 10 min á € 0,80p/min. Bij een overname moet je in de gelegenheid gesteld worden akkoord te gaan of te stoppen maar niet ongevraagd een factuur toegestuurd te krijgen. Ik ben ooit een keer gebeld en heb gezegd geen gebruik te willen maken van deze aanbieding omdat ik in de WSNP zit en geen contracten aan mag gaan.Toch kreeg ik de een pakket toegestuurd waar ik niet aan vast zou zitten, vanwaar dan een factuur...? Hoe kom ik van deze ellende af, ik heb geen geld en ga ook nooit op vakantie!

Ik wil van het contract af en wil en kan 'm ook niet betalen.
1.het zou een gratis pas zijn met zoveel kortingen.......
2.De naam is gewijzigd en het Hotel Group is overgenomen wat mij nooit gemeld is
3.Ben niet in de gelegenheid gesteld niet akkoord te gaan met de overname en te stoppen
4.Ik heb nooit iets gehoord van deze firma, nu een telefonische herinnering van een openstaande factuur.
5.Ik kan niet reageren op een niet ontvangen factuur, weet van het bestaan niet af waarom niet gemailed of eerder gebeld.
6.Waarom pas van je laten horen nu er geld geïnd moet worden

Wij vinden dat Hotel Group hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?