Klacht Hotel Oosterhout: Onverwachts extra kosten

Damstra

Bij het uitchecken bij Hotel Oosterhout, werden wij verrast met € 40,00 aan extra kosten. Wij hebben een bon van Hotelkamerveiling dat wij aan het hotel nog € 10,= toeristenbelasting verschuldigd zijn. Dit werd bij het uitchecken € 20,00.

Verder kregen wij te horen, dat er een weekendtoeslag van € 15,00 voor de vrijdag en de zaterdag werd gerekend. Wij zijn hier best alert op, dit hebben wij vooraf tijdens het bieden en het boeken niet gezien in de kalender wanneer data's beschikbaar zijn. Anders hadden wij niet geboekt.

Hotel is niet voor rede vatbaar. Staat ook niet open voor je verhaal. Hotel verpest liever het vakantiegevoel van de gast dan dat zij met een oplossing komen. Tegemoetkoming is minimaal, nadat wij als gasten zelf met een voorstel komen wat betreft het weekendtoeslag. De verblijfsbijdrage en toeristenbelasting, is niet eens over te spreken met het hotel.

Wij hadden gehoopt op een oplossing. Helaas!

Zeer ontklantvriendelijk hotel!!

Dat er in ieder geval eens naar je verhaal wordt geluisterd en daar ook iets mee gedaan wordt! Zonder mensen in de rede te vallen en te overtuigen van je gelijk.
Het is toch heel vervelend als je met het uitchecken wordt geconfronteerd met € 40,00 aan extra kosten. Daar is nog geen woord begrip voor geweest.

Wij vinden dat Hotel Oosterhout hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hotel Oosterhout?