Klacht Hotel Postillion: Ontevreden over veel te duur hotel en manier waarop geadverteerd is.
Details
Klacht
Hotel haren postallionBij aankomst veel vuil buiten op terrein naast zeer vies ogende hotel. Geen enkele vuilnisbak voor hondenafval dus poep her en der of peuken die ook overal lagen. Even een doos naast ingang geplaatst voor afval na klacht andere gast. Bij binnenkomst erg vies en kapot tapijt ( overal ) met ook los vuil ( geen stofzuigend persoon daar gezien drie dagen. Toen naar kamer 022 maar eerst nog langs opslagplaats matrassen onder de trap . We schrokken ons rot zo smerig was tapijt met vlek van zeker halve meter omvang naast andere vele vlekken. Toen van schrik maar biertje op terras alwaar maar een klein parrasolletje stond want de anderen waren allemaal stuk ( erg heet) dus dat werd weinig buiten zitten. We kregen wel aanbod andere kamer maar gezien staat van rest van hotel hadden we daar geen vertrouwen in. Wij gaan vaker naar een hotel maar zijn dit nog nooit tegen gekomen. Wij gaan voor gastvrijheid en het vakantiegevoel wat nu helemaal ontbrak
Gewenste oplossing
Wij willen in ieder geval een financiële compensatie zodat we hier dan nog een keer iets mee kunnen doen . Daarnaast hopen we dat de hotelketen niet meer adverteerd zoals ze doen voor deze locatie en de prijs flink aanpast.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.