Klacht Hotel Postillion: Ontevreden over veel te duur hotel en manier waarop geadverteerd is.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 316223
Gebruiker
Ingetje123
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Hotel haren postallion
Bij aankomst veel vuil buiten op terrein naast zeer vies ogende hotel. Geen enkele vuilnisbak voor hondenafval dus poep her en der of peuken die ook overal lagen. Even een doos naast ingang geplaatst voor afval na klacht andere gast. Bij binnenkomst erg vies en kapot tapijt ( overal ) met ook los vuil ( geen stofzuigend persoon daar gezien drie dagen. Toen naar kamer 022 maar eerst nog langs opslagplaats matrassen onder de trap . We schrokken ons rot zo smerig was tapijt met vlek van zeker halve meter omvang naast andere vele vlekken. Toen van schrik maar biertje op terras alwaar maar een klein parrasolletje stond want de anderen waren allemaal stuk ( erg heet) dus dat werd weinig buiten zitten. We kregen wel aanbod andere kamer maar gezien staat van rest van hotel hadden we daar geen vertrouwen in. Wij gaan vaker naar een hotel maar zijn dit nog nooit tegen gekomen. Wij gaan voor gastvrijheid en het vakantiegevoel wat nu helemaal ontbrak

Gewenste oplossing

Wij willen in ieder geval een financiële compensatie zodat we hier dan nog een keer iets mee kunnen doen . Daarnaast hopen we dat de hotelketen niet meer adverteerd zoals ze doen voor deze locatie en de prijs flink aanpast.

Geboden oplossing
Een nacht met ontbijt in zelfde hotel. Wij willen daar niet weer heen want we hebben de omgeving al gezien. Is ook te ver voor 1 nacht. Wij hebben ander hotel voorstel gedaan en zouden deze week terug horen. Tot nu toe niets gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Hotel Postillion
    Datum
    Beste mevrouw Schreuder,
    Allereerst wil ik onze excuses aanbieden dat uw verblijf niet geheel volgens verwachting is geweest.
    Wij zullen uw feedback bespreken in de teams en meenemen om onze dienstverlening te kunnen verbeteren.
    Zou u ons uw e-mail adres kunnen toesturen zodat we het gesprek persoonlijk kunnen oppakken?
    Nogmaals ons oprechte excuus en bedankt voor u mail.
    Met vriendelijke groet,
    Team Postillion Hotel Haren
  2. Auteur
    Ingetje123
    Datum
    Goedenmiddag,

    Alleteerst dank U voor deze reactie, dat is voor ons een goed begin.
    i.schreuder@ hotmail.com

    Wij wachten uw verdere reactie af

    Vriendelijke groet Hennir en Inge

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hotel Postillion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen