Klacht Hotel SGravenhof: Hygiene

Klachtnummer
# 132147
Gebruiker
Kievit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hanzekamer (407?) grote stofnesten achter ,tussen en onder het oude antieke bed.
Zelfs vlooien werden gesignaleerd.
De kamer werd in het algemeen zeer oppervlakkig schoongehouden.
Jammer ,we komen hier al 20 jaar maar het hotel gaat duidelijk achteruit.
Komend jaar zoeken wij een ander hotel
Verblijf: 14 t/m 18 augustus 2015

De oplossing

In het vervolg. Strenger toezicht op hygiene in de kamers.. Graag een reactie van het hotel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotel SGravenhof hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotel SGravenhof?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen