Klacht Hotel Tesselhof: Hotel Tesselhof op Texel wil géén voucher verstrekken voor een door corona uitgestelde reservering.

sad Niet opgelost
P.J.M. Hassing

Via booking.com een 'niet annuleerbare' reservering geplaatst voor 3 nachten inclusief ontbijt bij Hotel Tesselhof op Texel tijdens het afgelopen Paasweekend (11, 12 en 13 april). Toen duidelijk werd dat het hotel door de corona maatregelen niet langer kon bieden waarvoor geboekt is en wat gelet op hun website verwacht mocht worden, gevraagd om een voucher ter waarde van de verblijfskosten e.d. zijnde in totaal € 409,50. Een voucher wordt echter NIET verstrekt; wel kan de reservering worden verplaatst naar een andere datum, doch vóór 22 november, als het hotel sluit vanwege een winterstop. Dit aanbod gelet op de tijdsdruk in tweede instantie aanvaard, maar ik handhaaf mijn wens voor een voucher.

Ik wil van Hotel Tesselhof een voucher ter waarde van de verblijfskosten inclusief boekingskosten van € 409,50 met een looptijd tot eind 2021. Een termijn dus langer dan de gebruikelijke 12 maanden i.v.m. de wintersluiting.

Wij vinden dat Hotel Tesselhof hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

P.J.M. Hassing

Ook een klacht indienen over Hotel Tesselhof?