Opgelost door Hotel The Fallon: Leuk hotel, ongeïnteresseerd personeel

A.J. Koenen

Het concept hotel in voormalige gevangenis is leuk, maar de ongeïnteresseerdheid van het personeel maakt dat ik geen leuke herinnering aan dit hotel heb. We verbleven er twee nachten. Al bij aankomst bleek dat het rolgordijn in de kamer naar beneden hing en niet kon worden opgetrokken. Donkere kamer dus. Dat gemeld bij receptie, zou direct gerepareerd worden. Bij terugkomst bleek dat niet gedaan. Daarna ontdekten we nog meer gebreken: de spiegel boven de wastafel zat los en het lampje bovenop die spiegel kwam een paar keer naar beneden; de afdekking van de afvoer van de douche kwam tijdens het douchen los en daaronder zaten een paar scherpe stukken plastic waaraan ik mijn voet openhaalde. Dat 's morgens weer gemeld bij de receptie en weer werd verzekerd dat daar gelijk werk van gemaakt zou worden. Niet dus. Toen daarover klaagde bij de receptie reageerde men zeer laconiek: "er zijn wat problemen met de reparaties". Zelfs op het feit dat ik aangaf gewond te zijn geraakt werd niet gereageerd, Bij het ontbijt op woensdag 29/9/20 lagen er koude, niet gare worstjes op met buffet. Op mijn melding dat me dit niet goed leek werd aanvankelijk niet gereageerd: de medewerkster van het hotel keek er even naar en liep toen gewoon door (blijkbaar niet geïnteresseerd in voedselveiligheid!). Pas toen ik de keuken daarop attent maakte weerden de ongare worstjes direct weggehaald. Maar hoe kunnen koude, ongare worstjes sowieso op een buffet terecht komen?. Mij zien ze er niet meer!

Excuses

Wij vinden dat Hotel The Fallon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A.J. Koenen
De manager van The Fallon heeft een uitgebreide reactie gestuurd met verontschuldigingen en uitleg. Ook informeerde zij hoe het met mijn voet ging. Daarnaast kreeg ik het aanbod voor een forse korting op een eventueel volgend verblijf en gaf zij aan dat er aanpassingen zijn gedaan bij het ontbijtbuffet i.v.m. Covid 19. Dat alles maakt dat ik nu een betere indruk van The Fallon heb en ik zal het aanbod voor een nieuw verblijf zeker in overweging nemen!

Ook een klacht indienen over Hotel The Fallon?