Klacht Hotel Wassenaar: Slechte maaltijd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 2495
Gebruiker
A. Kolff
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 mei 2012 een e-mail gestuurd naar de directie van Hotel Wassenaar n.a.v. een slechte maaltijd op 12 mei 2012.
Geen enkele reactie ontvangen, hoewel de e-mail wel geopend is en daarna waarschijnlijk ook wel gelezen is.

De oplossing

Terugstorting van het betaalde bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotel Wassenaar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Kolff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hotel Wassenaar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen