Opgelost door Hotel Zuiderduin: Agressieve behandeling

content Opgelost
V.J. Oomens

Beste, afgelopen weekend 2 nachten met het gezin gelogeerd in een familiekamer, online gereserveerd. Aankomst en checkin waren prima. Kamer was helaas helemaal op de bovenste verdieping. En vanwege het Corona beleid van het hotel mochten er maar 2 mensen tegelijk in de lift. Niet handig.
De tussendeur in de kamer naar de naastgelegen slaapkamer voor de kinderen zat op slot. Gemeld bij de receptie. Zou snel opgelost worden. Na enkele uren keerden we terug naar onze kamer. De verkeerde deur (naar de buren) was geopend. Weer gemeld. Het zooi snel opgelost worden. Gelukkig was het nu binnen een half uur geregeld. Net op tijd voor onze reservering in het restaurant.
Vandaag de laatste dag werd mij de toegang tot het ontbijt op ruwe en agressieve manier ontzegt. Het dienblad werd uit mijn handen gerukt omdat ik mijn handen niet wilde desinfecteren. Ik zei dat ik vaak niet goed reageer op dat spul. Mijn kinderen (7 en 8) waren erg geschrokken van het voorval en mijn dochter durfde geen eten meer te pakken. Ik mocht ook mijn handen in het toilet wassen.
Los van het voorval van de gesloten kamerdeur vinden we de behandeling in het restaurant schokkend en discriminerend. In de informatie van het hotel stond nergens iets over verplicht desinfecteren. Bij de overige faciliteiten van het hotel hebben we dit ook niet meegemaakt.
We betreuren het incident en hopen dat het hotel hiervan leert. Waarschijnlijk was dit gelijk ons laatste bezoek aan het hotel. Jammer.

Hoop dat het personeel beter geïnstrueerd wordt.

V.J. Oomens

Ook een klacht indienen over Hotel Zuiderduin?