Opgelost door Hotel Zuiderduin: Hotelkamer 4 sterrenhotel datniet aangeboden had mogen worden wegens allerlei mankementen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 109741
Gebruiker
Robbie555
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Directeur Zuiderduin zou na het afgelopen weekend contact met ons opnemen, tot de dag van vandaag niets van hem vernomen.


Wijzijn al 6 weken bezig met hotel Zuiderduin te Egmond aan Zee voor een oplossing,ons mislukte nachtje in een hotelkamer die niet aangeboden had mogen worden aan gasten, maar wij hebben hem toch gekregen. De directeur zou reageren, zoals u hieronder kan lezen, had beloofd deze week met een antwoord te komen, maar niets van dat is waar, terwijl de week al om is. Via deze weg gaarne toch antwoord via de mail zoals hij afgesproken had, zie hieronder, het is zijn eigen tekst! Onderwerp bekend bij hem. Fouten worden overal gemaakt, maar wij als gast hoeven daar niet de dupe van te worden.


Van de Kuinder ,
Hij is ontvangen , ik kom na het weekend met een reactie .
Groet RCW Groot (directeur hotel Zuiderduin te Egmond aan Zee)

De oplossing

Een nieuw arrangement (overnachting)

1 reactie

  1. Auteur
    Robbie555
    Datum
    Hotel Zuiderduin heeft inmiddels contact met ons opgenomen om tot een oplossing te komen. Op 1 juni a.s. nemen zij contact met ons op om de problemen te bespreken. Ik ga ervan uit dat wij er dan met zijn tweeën uit kunnen komen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robbie555
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hotel Zuiderduin?