Klacht Hotel Zuiderduin: reservering bevestigd gekregen en betaald. 01-09-2013. Half september telefoontje geannuleerd.

Klachtnummer
# 36838
Gebruiker
pba van dael
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Had 1 september via vriendinaktie gebeld, geboekt en betaald voor 4 personen. Nu komt er daarna een congres wat natuurlijk extra geld oplevert en ik krijg een telefoontje dat mijn weekend niet door kan gaan in Zuiderduin. Wel vervangend hotel. maar extra geboekt vanwege zwembad en spa. Dus niet gedaan. Geld terug gekregen. Maar kan dit zomaar? Geen compensatie en thuisblijven in de herfstvakantie. Vindt het schandalig.
Afgeserveerd omdat ze meer kunnen verdienen aan een congres. De gewone gast die netjes op tijd boekt en betaald telt niet meer?

De oplossing

Gratis overnachting en gebruik zwembad of de helft van het bedrag van 181,00 als schadevergoeding.
Er werd niet eens sorry gezegd. Gedwoon gedaan.......

1 reactie

  1. Auteur
    Hotel Zuiderduin
    Datum
    u krijgt per post van ons een verklaring.

Ook een klacht indienen over Hotel Zuiderduin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen